Monday, December 5, 2011

KELAS FIRST !! untuk sem Nih


perjalanan menuju kekelas, diiring dengan cahaya lampu yang gemerlapan sayangnye ianya tidak seceria dahulu. tanpa sahabat2, teman2, kawan2, sukar untuk menjadikan sesuatu perkara itu indah. eh berpuitis plak aku nih. huhu jom kite same2 layan entry tok kali ni?? dah ready?? heee~


kelas! kelas! kelas! jom pergi kelas? huhu malam nih adalah kelas aku yang pertama untuk sem nih, setelah 2 minggu aku menyambung cuti semester, (cuti sendiri) haha..hamboiii ajam nih sesedap hati je nak menyambung cuti sendiri lak eah, huhu

banyak sangat perubahan yang aku nampak sem nih. kelas sem nih dah x cam kelas sebelum2 nih.. aku ase macam kat tempat yang asing je walaupun aku dah lame kat sinih. suasana kelas xcam kelas yang lame, serius aku sangat rindukan kelas aku yang lame. kawan2 yang lame banyak lagilah.

kelas bermula jam 8 malam, tapi 7.30 lagi aku h gerak, excited punye pasal, excited ke semangat?? huhu mungkin semangat azam baru kot? huuhu ape pon korang doakan lah aku berjaya eah? amin.


riak kebosanan sedikit terpancar dari wajah aku nih, nasib baiklah aku still ade opie dan selambi ( bukan nama sebenar),name sebenar dirahsiakan haha. nasib baik ade lagi sahabat untuk pergi kelas bersama2 kalau x mesti lagi bosan. serius mesti bosan! huhu. semua di kelas hanyalah wanita, yang namenye laki2 hanya kami bertiga huhu.


inilah gambar orang baru balik kelas malam huhu





inilah tempat parking motor yang dulu selalunye penuh

dulu kalau lambat je mesti park motor kat tempat yang xde bumbung, mujur lah kami masih lagi dapat tempat parking motor, huhuhu

balik dari kelas je aku memasang azam dan cita2, yang aku ingin berubah. aku tidak mahu kalah, aku juga boleh berjaya seperti kawan2 aku yang lain. mungkin ada hikmah disebalik sesuatu yang berlaku. ape pon aku tetap gembira. kelas statistik yang sangat seronok!!

aku teringat satu kata2 yang lecturer aku cakap, tak ingat time part bape, dier cakap cmnih, " kalau kita nak senang dan mudah belajar, kita kene sygkan benda yang kita buat, jatuh cinta ngn ape yang kita belajar", btolkew? so kalau cmtuh aku kene ucapkan " i love u statistic" hari2 lah eah? eh?? cam pelik je?? tapi mungkin ada btolnye kot? cubelah kite same2 try eah..good luck n gambatte! huhu

P/s : belajar rajin2 n jangan ponteng2 kelas, n dengar kata lecturer. huhu




No comments:

Post a Comment