Saturday, October 24, 2009

siapa aku?

Assalamualaikum w.b.t semua..kepada sahabat2,rakan2 dan juga mereka yang mengenaliku...
siapa aku sebenarnya eak? mesti ada yang tertanya2 siapa aku hehe, xpela biar aku introduce diri aku...Aku adalah seorang lelaki, memanglah xkan perempuan plak kot haha..Bapak aku bagi nama kat aku Muazamshah bin Telimik, aku dilahirkan kat Hospital Besar Daerah Banting..aku tinggal kat Kg Sg Buaya. Kampung je "buaya" penduduknya x..aku anak jati Selangor,Aku anak no 13 daripada 14 orang adik beradik,ramai x adi-beradik aku? hehehhe..hidup secara berpasangan.xsolo haha.


Nape aku sibuk nak tulis blog nie eh?haaa tujuan aku tulis blog nih...(bapak skema gler ayat aku hehehe) sebab aku nak luahkan apa yang aku ase menarik untuk diceritakan untuk kita kongsi bersama..yang mana boleh dijadikan pengajaran dan juga iktibar untuk kita semua..aku pun bukan pandai sgt nak tulis2 kt blog nih,..tapi xpe aku cuba tulis.cabaranlah bagi aku sebab wat blog nih..

p/s : kepada semua yang daha lame wat blog ajar2lah aku, bagi blog aku menarik sket hehehe, bab dlm tulis menulis nih memang aku kantoi.. hahaha

No comments:

Post a Comment