Thursday, October 29, 2009

exam bell

assalamualaikum w.b.t semua...
apa khabar? heheheh dah lame xblog..bkan xnak tulis tapi komputer aku xleh online.. maklum jela komputer dekstop,apela aku ni kan komputer dekstop mmanglah xleh nak dpt wireless. hahah. ok arinie nak story pasal ketas bel 260.arini aku dengan pnuh semangat nak amk test..tido ramai2 satu bilik malam tadi, sampai bangun2 je aku dapat ssatu cerita yang agak memalukan.. nak cerita kew? aku ase xpayahlah kot sebab incident yang berlaku 2 agak memalukan..

ok cerite pasal exam, aku dtg lmbat, igatkan ada tempat duduk ntk aku kt belakang upenye xde,so aku pn duduklah depan sekali...dhlah bju kena mskkan dalm..bapak gler skemalah aku time 2,hahah...


kertas pn sampai tgk2 tup2 ase cm senang aku pn ase lge sketlah, bler jwb jer mak ooiiii! agak ssahlah disitu.. lame gak aku memikirkan ape aku nak tulis xnak bagi kertas jwpan 2 kosong.. haha..

3 jam berlalu cm2 jew......


p/s : sebelom msk dewan exam it better korang study dlu.

No comments:

Post a Comment